Jako sklep rowerowy polecamy rowery crossowe SCOTT, charakteryzują się bardzo dobrym stosuniem ceny, do jakości oferowanych komponentów, Scott Sub Cross 40 oferuje dużo na tle konkurencji. Wygląda atrakcyjnie, konstrukcja ramy pozwala na montaż bagażnika błotników i stopki. Rowery Scott Sub Cross możemy bez problemu zmienić w rower miejski lub rower trekkingowy.
Sklep rowerowy poleca SCOTT SUB CROSS 40 - tani rower crossowy może być dobry
Najważniejszą i najdroższą częścią roweru jest rama, gdy rama jest niskiej jakości, nawet bardzo wysokiej klasy osprzęt nie jest w stanie poprawić wrażeń z jazdy. Rama jest też elementem, na który przeciętny klient nie zwraca uwagi. Nie chodzi nam o malowanie, kolor, tylko o jakość samego materiału, jakość spawania i obróbki termicznej po spawaniu. W SCOTT wybierając którykolwiek model SUB CROSS otrzymujemy konstrukcyjnie ten sam "szkielet" niezależnie od wybranej konfiguracji osprzętu. Ramę SCOTTa SUB CROSS, stworzono z aluminium, specjalnie profilując kształt rur i modelując odpowiednio przekroje. Jakość wykonania przekłada się na właściwości użytkowe. Odpowiednia sztywność boczna ramy roweru, objawia się łatwością napędzania i przekazywania energii na tylne koło, pewności prowadzenia w zakrętach i poręczności jednośladu na kretych ścieżkach. Rowerzysta czuje, że rower "lekko jedzie" ,dobrze i pewnie skręca i jest przyjemny w prowadzeniu. Pamiętajcie rama roweru jest najważniejszym elementem, który determinuje charakter i odczucia w czasie jazdy. Inżynierowie SCOTT projektując ramę SUB CROSSa, kierowali się wygodą rowerzysty i uniwersalnością bicykla. Rower można uzbroić dodatkowo w błotniki, bagażnik, stopkę, znajdziemy też miejsce na koszyk bidonu, zmieniając go tym samym w rower turystyczny lub środek codziennego transportu.
Opinie o osprzęcie Scott Sub Cross 40
Naszego SUB CROSS 40 ubrano w napęd od SHIMANO, wyznaczający od lat standardy kultury pracy osprzętu. Przerzutki pochodzą z grupy Shimano Altus z konfiguracją 3x9 , charakteryzują sie wysoką precyzją działania osprzętu w codziennym użytkowaniu roweru, nie straszne im trudne warunki atmosferyczne oraz jazda drogami szutrowymi, ponieważ konstrukcyjnie są oparte na rozwiązaniach technicznych, pochodzących z grup stworzonych do kolarstwa górskiego. Rower zatrzymują hamulce hydrauliczne Tektro, działają znacznie lepiej niż hamulce tarczowe mechaniczne i klasyczne obręczowe V-Breake. Według nas to bardzo dobre rozwiązanie, odporne na zużycie, warunki atmosferyczne, z wysoką sprawnością hamowania a za sprawą hydrauliki pozwalają dobrze wyczuć punkt zerwania przyczepności z nawierzchnią.
Komponenty Syncros w Scott Sub Cross 40
Rower dopełniają części pochodzące od SYNCROS, legendarnej kanadyjskiej marki komponentów rowerowych.Turystyczne wersje, kierownicy, mostka i sztycy mają zapewnić nam odpowiedni komfort jazdy i wytrzymałość w trakcie jazdy po bezdrożach. Użycie części w powszechnie obowiązujących w przemyśle rowerowym standardach, daje też możliwość do personalizacji roweru wedle własnych upodobań, na przykład gdy zapragniemy zmienić naszą pozycję na rowerze możemy założyć regulowany mostek, sztycę z amortyzatorem lub kierownicę o innym kształcie. Siodełko montowane w prezentowanym rowerze ma rodowód miejski. Zrelaksowana bardziej wyprostowana pozycja ciała, wymusza użycie siodła o odpowiednim kształcie. Siodło w SUB CROSS 40 jest szersze od siodełek występujących w rowerach sportowych, daje większe wsparcie dla naszych kości kulszowych. W siodełku znajdziemy też większą ilość bardzo sprężystej wyściółki, dającej większy komfort jazdy, którego potrzebują szczególnie mniej wprawieni rowerzyści.
Rower crossowy, miejski, turystyczny czy trekkingowy
Prezentowany model jest bardzo fajną, niedrogą i wygodną propozycją roweru crossowego. Nasz Scott Sub Cross 40 może być w łatwy sposób zmieniony w rower miejski lub trekkingowy. Wystarczy zamontować bagażnik, stopkę i błotniki. Za sprawą uniwersalnych opon bardzo przyjemnie jedzie po ścieżce rowerowej i drodze asfaltowej, jednocześnie świetnie sobie radzi na drodze szutrowej i twardej polnej scieżce. Dostępne rowery w naszym sklepie rozmiary to M(wzrost ~167-177cm),L(wzrost ~178-184cm) i XL(wzrost ~184-192cm)
Najważniejsze cechy
- Aluminiowa rama Scott Sub
- Wygodna uniwersalna geometria
- Rekreacyjny zestaw przełożeń 3x9
- Osprzęt Shimano Altus
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro
PEŁNA SPECYFIKACJA - KLIKNIJ Scott Sub Cross 40
Zobacz też inne rowery Scott