Przedstawiamy rower crossowy, który od kilku już sezonów jest prawdziwym hitem. SCOTT SUB CROSS 20 uniwersalny, wygodny i solidnie zbudowany.
RAMA
Ramę SCOTTa SUB CROSS, stworzono z aluminium, specjalnie profilując kształt rur i dobierając odpowiednio przekroje. Finezja w wykonaniu przekłada się na właściwości użytkowe. Odpowiednia sztywność boczna szkieletu roweru, objawia się w łatwości napędzania i przekazywania energii, pewności prowadzenia w zakrętach i poręczności roweru na kretych ścieżkach. Rama roweru jest jego najważniejszym elementem, który determinuje jego charakter i odczucia w czasie jazdy. Inżynierowie SCOTT projektując ramę SUB CROSSa, kierowali się wygodą rowerzysty i uniwersalnością bicykla. Rower można uzbroić dodatkowo w błotniki, bagażnik i stopkę, zmieniając go tym samym w rower turystyczny lub środek codziennego transportu.
OSPRZĘT
Naszego SUB CROSS 30 ubrano w napęd od SHIMANO, wyznaczający od lat standardy kultury pracy osprzętu. Przerzutki pochodzą z 10 rzędowej grupy Deore, gwarantują wysoką precyzję pracy napędu w codziennym użytkowaniu roweru, nie straszne im trudne warunki atmosferyczne czy jazda w trudniejszym terenie, ponieważ konstrukcyjnie są oparte na rozwiązaniach technicznych, pochodzących z grup stworzonych do kolarstwa górskiego i wtych dyscyplinach grupa Shimano Deore jest polecana jako pierwsza warta uwagi dla początkujących lub oszczędnych zawodników. Rower zatrzymują hamulce hydrauliczne Shimano. Według nas to bardzo dobre rozwiązanie, zapewniają bardzo dużą siłę hamowania w każdych warunkach atmosferycznych, za sprawą hydrauliki pozwalają dobrze wyczuć punkt zerwania przyczepności z nawierzchnią, są dopracowane technicznie i bezproblemowe w eksploatacji.
KOMPONENTY
Rower dopełniają części pochodzące od SYNCROS, legendarnej kanadyjskiej marki rowerowej.Turystyczne wersje, kierownicy, mostka i sztycy mają zapewnić nam odpowiedni komfort jazdy i wytrzymałość. Użycie części w powszechnie obowiązujących standardach przemysłu rowerowego, daje też możliwość do personalizacji roweru wedle własnych upodobań. Siodełko montowane prezentowanym rowerze ma rodowód miejski. Zrelaksowana bardziej wyprostowana pozycja ciała wymusza użycie siodła o odpowiednim kształcie. Siodło w SUB CROSS 20 jest szersze od siodełek występujących w rowerach sportowych, daje większe wsparcie dla naszych kości kulszowych, bardziej mięsista wyściółka to większy komfort jazdy, szczególnie dla mniej wprawionych rowerzystów.