Rowery górskie SCOTT SPARK są przykładem technologicznej rewolucji w kolarstwie górskim. Najlżejsze ramy ramy na rynku, mają najwyższy współczynnik sztywności. Dają wielką frajdę z jazdy w trudnym terenie.

 SCOTT SPARK 970 jest najtańszym rowerem z pełnym zawieszeniem w ofercie SCOTT. Platforma SPARK jest nowym rozwiązaniem na rynku, łączy w sobie niską masę, wysoką sztywność konstrukcji i bardzo dobre zachowanie roweru w terenie. Po co nam nam pełne zawieszenie? Po pierwsze w rowerze z pełnym zawieszeniem, koła utrzymują kontakt z nawierznią niemal cały czas. Poprawia to pewność prowadzenia na wyboistych odcinkach i stabilność roweru na zjazdach. Po drugie, rower z pełnym zawieszeniem jest znacznie bardziej komfortowy, nie "kopie" nas w czasie jazdy w terenie. Mniej męczy i przez to możemy być bardziej efektywni przez dłuższy czas. Po trzecie tego typu rozwiązanie pozwala na więcej, na jazdę w trudniejszym terenie, na jazdę z większą prędkością w czasie zjazdów, rower więcej wybacza.

RAMA

Szkielet naszej "iskry" zbudowano z ultralekkiego aluminium. Składa się z przedniego trójkąta będącego głównym nośnikiem konstrukcji oraz tylnego wahacza, który stanowi niezależny element ruchomy. Ramę wykonano w standardzie BOOST, który można scharakteryzować jako poszerzona oś supportu i poszerzone piasty. System BOOST wprowadzono dla zwiększenia sztywności ramy przy rozmiarze kół 29". Przy okazji udało się skrócić tył roweru co przekłada się bezpośrednio na zwrotność roweru i zachowanie w zakrętach. O wyjątkowości ramy SCOTT świadczy zastosowanie nowego mocowania tłumików "trunion". Poszerzone mocowanie dampera, umożliwia obniżenie środka ciężkości roweru, poprawia to sztywność boczną ramy, przez co SPARKA cechuje wzorowa efektywność w czasie pedałowania i doskonałe zachowanie na krętych technicznych odcinkach. Ilość elementów ruchomych zminimalizowano, zwiększono bezawaryjność i trwałość całego systemu. Inegralnymi częściami ramy są amortyzatory. W SPARKu zastosowano powietrzny widelec ROCK SHOX JUDY oraz tłumik tylnego wahacza X-FUSION. Oba elementy dopasowano charaktereystyką pracy, dają możliwość pelnej personalizacji ze względu na upodobania właściciela, jego wagę i trasy po jakich się poruszamy.

DSC 0951 01  DSC 0958 01  DSC 0977 01

OSPRZĘT

Prezentowany SCOTT SPARK jest rowerem o dobrym stosunku cena/możliwości, dlatego wykorzystano komponenty SHIMANO DEORE  charakteryzujące się wysoką kulturą działania, w każdych warunkach. Tylną przerzutkę wyposażono w sprzęgło poprawiające naciąg łańcucha, zapobiega jego spadaniu w czasie dynamicznej jazdy w trudnym terenie. Przednia przerzutka prezentuje nowe podejście do budowy napędu - Side Swing znacznie ułatwia zmianę przełożeń pod obciążeniem i zmniejsza ryzyko uszkodzenia prowadnicy łańcucha.  Części z grupy DEORE są stawiane jako wyznacznik skutecznego działania napędu w rowerze górskim. Korba zamontowana w prezentowanym fullu jest wykonana w standardzie pressfit, zachow. Posiada poszerzaną średnicę osi i konstrukcyjnie korzysta z rozwiązań grup wyczynowych XTR/XT.

DSC 0956 01  DSC 0960 01  DSC 0970 01

KOMPONENTY

Elementy dopełniające rower jako całość, wyprodukowała legendarna marka SYNCROS. Aluminiowa sztyca podsiodłowa oraz kierownica mają być stosunkowo lekkie i wytrzymałe zarazem. Siodło wywodzące się z wyczynowej linii XR, nawiązuje do sportowego charakteru roweru a jego specjalny kształt ma nam zapewnić odpowiedni poziom komfortu i łatwość w napędzaniu roweru. Koła to solidny zestaw na trudne warunki terenowe, solidne obręcze o szerokości 25mm pozwalają oponie odpowiednio się ułożyć i trzymać kontakt z podłożem na dużej powierzchni, gwarantując doskonałą trakcję.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
ROWERY GÓRSKIE SCOTT
GALERIA

ZNAJDZIESZ

NAS NA:

Corrado s.c. ul. Sukienna 9,
15-881 Białystok
Tel.: +48 85 742-46-58
Fax: +48 85 742-46-58


NA MAPIE Google

Sklep rowerowy

sklep5.jpg

rew narc

BIKE MTB29 ib02

CORRADO s.c. sklep-serwis rowerowo-narciarski